پرونده های فساد دیگری در فوتبال ایران در راه است سپاهان کاری به پرسپولیس ندارد! پرسپولیس مذاکرات را متوقف کرد درویش منتظر تعیین بودجه از سوی بانک شهر نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

حمله تند آلونسو به همیلتون

  • کد خبر: ۱۲۳۲۶۹
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
حمله تند آلونسو به همیلتون
تصادف شدید همیلتون و آلونسو، راننده مرسدس را به گاراژ فرستاد.

به گزارش شهرآرانیوز، چهاردهمین مرحله مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان، روز گذشته در پیست «اسپا» بلژیک برگزار شد و با برتری مکس فرستاپن، راننده هلندی تیم ردبول به پایان رسید. او در دور تعیین خط، چهاردهم شده بود.

این ریس، اما در همان دور اول، شاهد برخورد دو راننده قدیمی F۱ یعنی فرناندو آلونسو از تیم آلپین و لوئیس همیلتون از تیم مرسدس بود که در نتیجه آن، همیلتون در دور نخست، مجبور به ترک مسابقه شد.

مقصر این تصادف، همیلتون بود. او در این مورد گفت: اصلا آلونسو را ندیدم و در زاویه کور من بود. به او فضای کافی ندادم. تقصیر من بود و از تیمم عذرخواهی می‌کنم.

آلونسو نیز که به شدت از این تصادف عصبانی و ناراحت بود، در ارتباط رادیویی با تیمش گفت: عجب احمقی! ما شروع خوبی داشتیم، اما همیلتون فقط بلد است در جایگاه نخست رانندگی کند.

راننده انگلیسی تیم مرسدس نیز در پاسخ به سخنان تند آلونسو اظهار داشت: واقعا مهم نیست او چه گفته است و من هم اهمیتی نمی‌دهم. همانطور که گفتم، من مقصر بودم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->